Friday, June 11, 2010

:first time:

Assalammualaikum semua..

haloo halaooo!!
nie adalah kali pertama aku buat blog.. aku sebenarnya dah lama teringin ada blog sendiri cuma takde masa je nak buat.. almaklumlah terlalu busy dengan study je.. since tengah cuti semester nie, masa aku terlalu banyak terbuang walaupun aku sekarang nie tengah LI.. hehehe.. bukan apa, aku saja-saja je buat blog nie.. apa orang kata just for fun je.. lagi pun kalau ada blog nie senang kita nak share apa-apa dengan orang sekeliling kita.. hehehe.. betul tak??? haa!! mesti ada yang tertanya-tanya kenapa aku namakan blog aku nie sebagai 'blog budak kampong' kn??? ala bukan apa aku cuma nak ingatkan diri aku nie je yang berasal dari kampung.. kehkehkeh... biasala kan, orang melayu zaman sekarang nie kan cepat lupa asal usul masing-masing... nak-nak budak-budak remaja macam aku ni... huhuhu... tapi kalau ada yang tak suka dengan nama blog aku tue aku tak kisah pun.. sebab nie blog aku.. so, aku ada hak nak buat apa yang aku suka.. kehkehkeh.. jangan marah..

ermm, aku ingat nak citer pasal diri aku.. tapi, masa tersangat batas la pulak.. bukan apa, sejak aku praktikal nie, hari-hari aku kena tidur awal.. takut terlajak tidur pulak.. hehehe.. aaa, okeh la.. next time aku citer pasal diri aku pulak.. untuk permulaan nie, setakat nie je kot.. aku pun tak tahu nak tulis apa malam-malam macam nie.. kepada yang baca blog aku nie, diharapkan korang teruja la ea dengan apa yang aku tulis setakat nie.. hahaha.. kalau ada yang tak kena ke apa ke, korang comment la.. jangan malu-malu pulak.. hehe.. tak kisah yang positif ke negatif ke... okeh, aku nak out dulu.. jumpe lagi..

selamat malam!!!

No comments:

Post a Comment