Sunday, August 15, 2010

:Ramadhan Al-Mubarakh:

Assalammualaikum kawanku sekalian..

haihhh lama sungguh aku tak update blog aku nie..sampaikan ada yang menegur..hahaha..thanx la kepada yang menegur tue sebab mengingatkan aku yang aku nie ada blog..haha..aku bukan apa cuma tak de masa la aku nak update sebab terlalu busy dengan assignment yang sudah mula menimbun..kebetulan hari nie aku free, so boleh la aku update apa yang patut..

ermmm diam tak diam kita sudah masuk bulan Ramadhan..aku rasa dah 5 hari kot kita puasa...so belum terlambat lagi la aku nak ucap selamat berpuasa kepada umat Islam..semoga puasa tahun nie mendapat lebih berkat dari sebelumnya..amin...teringat aku zaman kanak-kanak masa puasa...haha..suka-suka je puasa setengah hari..hehe..takde rasa malu langsung..haha..

sekarang nie dah dewasa kalau nak sentuh biskut depan meja time puasa pun segan kat diri sendiri..hahaha..apa pun mudah-mudahan puasa tahun nie semua penuh..30 hari..kalau sakit yang amat sangat tue diharuskanlah berbuka...heee betul tak???

orait ar semua..aku nak cau dulu ar..aku nak siapkan diri ke bazar...harap-harap kat bazar arinie ada menu yang lain dari yang lain...haha..boring aku asyik tengok orang jual nasi kerabu, nasi tomato, nasi ayam, nasi beriani, murtabak dll...cuba la create satu menu yang luar biasa sikit..yang orang lain tak jual..nie pergi sana sini menu sama je...huhu..

ok la aku out dulu...selamat berbuka semua..

assalammualaikum...






enjoy ur life!
^__^

No comments:

Post a Comment