Tuesday, August 17, 2010

:Sahur:

hallooo Assalammualaikum....

haha...selamat pagi semua...eyh3 sudah nak azan subuh la..korang semua sudah sahur belum..kalau belum sempat lagi nie minum air je..haha..aku baru je lepas bersahur bersama rumate..kami hari nie sahur berat sikit tak seperti hari sebelum nie.. aku hari nie sahur nasi goreng cina bersama seketul ayam goreng... perghhh sedap dan mengenyangkan!!!! haha.. aku sangat berterima kasih la kat tukang masak tue sebab buat nasi goreng aku dangan banyaknya.. nasib baik sedap.. haha.. tak sia-sia semalam ak tunggu bersama rumate 1/2 jam demi makanan sahur kitaorang... esok nak sahur apa pulak ea???? ermmmm kalau dapat pizza best gak... western sikit sahur aku esok.. haha..

oke la korang.. subuh sudah nie... aku nak siap-siap pergi masjid... hehehe.. takde la.. siap-siap mahu solat subuh r... kat bilik je... kehkehkeh... see u ya next time! bye-bye...!!!

No comments:

Post a Comment